Svar på frågestunden del 3

Killar/Kompisar:
vilka är de 3 snyggaste 96 killarna?
pfft. ja du då sen pepe & twixter
10 snyggaste killarna?
1. ;))))))))))
2. Tom Dayley
3. Killarna i One Direction!
4. Viktor Lönegren
5. Justin Bieber
6. Joel Kinnaman
7. Zac Efron
8. Ryan Sheckler
9. 
10. 
kommer inte på alla så tog de jag kommer på nu!
Sen självklart alla snygga tublr killar ♥


hur lärde du känna åre killarna?
- Det var genom Johanna. Hon drog med mig upp till åre och träffade dom. Ångrar inte det ett dugg!
 
Bästa vännerna? 
- Jag har bara en bästavän men många mycket bra vänner!

Snyggaste killen?
- Hahah åh finns bara en i mitt liv just nu , ahhah åh.. ni som känner mig vet , och ni andra kan fråga mig om ni verkligen vill veta!
 
Hur är de mellan dig och gorm? 
- Ja det vet jag inte riktigt har inte kunnat träffas på ett tag så ja..

Hur träffades ni och vart står ni idag?
- oj minns inte riktigt tror det var på någon fest.. som i kommentaren ovanför !
 
varför tog det slut mellan dig och kim? 
- Jag kommer inte ihåg men var en del problem som inte gick att lösa så det vart väl bäst så..
hur var det när ni var tillsammans? 
- Som en bergochdalbana. Vissa stunder helt prerfekt och andra inte lika bra
Hur träffades ni?
- Genom gemensamma kompisar.
 
 
 
Du sa tidigare att du ville ha en perfekt pojkvän. 
Ingen är ju perfekt, men vad vore perfekt? 
Utseende? exempel? Hur ska han vara som person?(egeneskaper, personlighet osv)
Fina vita tänder fint leende, Snygg kropp, bra klädstil. Personliget : Gullig, gosig, inte för pratsam, beskyddande, snäll, omtänksam, inte skryter en massa.. 
Hur anser du att killar ska klä sig?
I dessa underbara kläder!
 
Ibland önskar jag att jag kunde vara kille och få ha dessa kläder..
 
nämn 3 snygga killar.
alltså shit jag vet inte.. finns så många ;)
 
4 av dina bättre kompisar? 
Julia Sjödin, Malin Olsson, Felicia Segerman, Johanna Hjelm. och fler
 
 
 
 
familj/vänner? 
Måste faktiskt säga familjen
 
vilka är dina 3 bästa killkompisar?
Joel, Max & Josef
 
vilka är dina bästa killkompisar?
Joel, Max, Josef, Mange, Tim, Rasmus, Isak, Victor, Edvin och Odin såklart
 
 
Vem är din Bästavän?
Julia Sjödin 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia J

Åh är så himla nyfiken på vem den där personen i ditt liv är? Älskaar diiiiin blogg, puss puss

2012-12-08 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0