Frågestund del 4

Övriga frågor.
 
Hur tillagar du bacon när du ska äta de? har nämligen hört att du äter bacon ofta! 
- Jag steker dom så dom är nästan svart sen på med curry och mandelmassa!
 
Hur kan du ha så fina tänder och mage!? 
kan du inte visa bild snällaaa
Anledningen till att mina tänder ser ut som dom gör är flr att jag har och har haft tandställning i över ett år..
Och magen haha njaa, 
 
röker du? 
- Har hänt, händer.
 
Vilka bloggar läser du? 
Julia Sjödins, Molly Blombergs, Amanda Blomqvists, Felicia Segermans, Johanna och Emilias, Matilda Melins, Karolina Magnussons. MFL
 
dricker du?
Händer väl det med
 
mysa hemma och kolla på film eller bio?
- Beror på helt vad jag är på för humör..
 
vad tycker du om iphone 5?
- Ibland vill jag bara slänga den i väggen för den är så efterbliven och låsknappen slutar fungera.. 
 
Lever skutt fortfarande? var ett bra tag sedan jag såg han..
- Nej lillen är död..han blev 9 kanin vårar :(
 
hur kan du alltid ha pengar och alltid få nya saker hela tiden?
- Haha ja sparar väl då, lite iaf
 
Hur förstörde du dina mobiler?
- Blir sur och tar ut ilskan på dom.. Kastade en i väggen , tappade/släppte dom andra. haha åh det svider att skriva detta..

och varför köper du nya iphones och inte mobilder som håller? 
- För jag vill ha iphones för dom är bäst :) enligt mig då.
 
vad är dom 3 bästa minnena från sommaren 2012? 
- Gotland, Yran och sen alla sommarkvällar ute med vännerna..

 
 
favorit glass ? :) 
Ben & Jerry´s helt klart.
 
Bästa minnet från sommarlovet?
Yran , utan tvekan
 
Vem är Tuffast coolast och den bäste? Oskar eller Jag?
Du max för oskar är så liteeeen XpPp
 
Ska du på 1D? jag med! Vilken plats har du? Vem ska du dit med?
Jag SKA se dom men jag har inte bokat än.. :( 
 
vad fick dig att börja blogga? 
det kommer jag faktiskt inte ihåg.. haha
 
vad kommer du komma ihåg från 2012? 
Avicii, SHM, Gotland, alla kvällarna ute på sommarn och Yran
 
Resor
 
Största dröm resemålen? 
Det enda landet jag verkligen vill till är USA , sen skulle jag vilja åka till thailand igen..
 
om du fick flytta utomlands vart skulle du vilja bo då? 
Skulle nog välja, London , Australien eller New York

och vem skulle du vilja bo med?
Julia , Malin eller Felicia.
 
Hur ofta åker du utomlands? 
Minst en gång per år.

Vilka länder har du varit i? 
öhh shit, Norge ganska många gånger, Danmark, Finland, England 2 eller 3, Thailand 5 gånger , Nya Zeeland, Turkiet 3 eller 4, Spanien 4, Indonesien, Australien, säkert nått mer.. 
 
 
vilka länder vill du resa till och vilka länder har du varit i ? :)
De länderna jag vill till är USA och egypten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0