vart en bra kväll tillslut

efter att ha funderat och haft ångest i flera timmar kom jag och emelie på vad vi skulle göra. vi gick och köpte godsaker och satte oss för att kolla på matchen. några minuter in på matchen kom simon och william och knackade på. inte långt efter dom kommit så försvann dom med min hund efter ett tag kom simon och hunder tillbaka. sedan efter ett litet tag kom även jesper och elliot. vid halv 12 / 12 åkte alla hem utom simon , och william kom tillbaka. vi pratade om yran, gymnasium, olika festivaler och lite andra saker. dom åkte hem vid halv ett ungefär. vilket detaljerat inlägg det vart nu.. har bilder från kvällen men min andra cpmobil vill inte arbeta med mig.. så får bli en bild från rhodos!
 
haha apa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0