hatar iphones..

jag och mobiler passar verkligen inte ihop.. nu får jag tillbringa hela sommaren utan hemknapp.. min "nya" gick sönder så får använda den trasiga istället. och utan hemknappen måste jag stänga av den och sätta på den efter varje sak jag är inne på.. härligt. idag ska jag vara hemma och sura över äckelmobilerna och sen ikväll ska jag väl  ut och hitta på något med mina vänner. får se vart jag hamnar tillslut. 
 
kan även berätta lite om vad jag gjort de senaste dagarna.
 
i torsdags var jag först på stan med felicia sen hem för att sedan åka till odensala där jag träffade min emma. på kvällen var vi på valhall kollade på när robin och linus battlade haha. fick skjuts hem av peter och wille vid tolv. sen sov emma här. I fredags klev jag och emma upp tidigt för att fixa oss och sendan åka in till staden. kollade på byxor och lite annat, efter nån timma kom även teresia in. Fick med mig en tröja iaf.
 
sen på kvällen var jag först och kollade på när killarna kollade match på sportfältet, sen åkte jag till park gården och hade det skoj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0