Fatta de

Har inte haft möjlighet att blogga de senaste dygnet. så ber om ursäkt för det. Är så sjukt less på allting just nu. vill bara bort härifrån, bara nio dagar kvar. 
 
har haft det superbra borta på rödön med felicia. har bakat, varit ute på äventyr med några grabbar och pratat i massor. du är så himla bra min vän. imorse fixade vi oss och åkte sedan in till stan. fick med mig lite saker hem också. orkar inte visa haha, var ett par byxor, en kavaj, nagellack och en tröja.
 
imorn ska jag in på stan, sola och fixa lite grejer. Ska även träffa joel också, måste bara säga att du är bäst min vän.. '
 

Kommentarer
Postat av: felicia

pusspuss, du är bra du

2012-06-28 @ 11:32:30
URL: http://fephasion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0