The party next door.

idag hade vi språk, engelska och sen no. slutade klockan ett då gick jag upp till park träffade emelie och min älskling. efter att emelie hade slutat gick vi ner på stan och fixade lite saker.
åkte sen vidare hem där jag kollade på fodral till iphonen,ipaden och datorn! haha ska ha hela jävla kolektionen. kan tyvär inte visa er hur dom ser ut får då kommer kanske nån mer köpa dom..
nu ska jag plugga.. kommer inte bli av men jag måste!
imorgon ska jag vara med julia,kim och kevin. :)

håller även på att övertala mamma till att jag ska få ta hål i naveln.. ha tjatat sen jag gick i sexan. jag och teresia bokade tid och allt men sen fick jag inte för mina föräldrar.. men nu jävlar ska jag ta. har redan sagt att om jag inte får ta för dom så gör jag det nån annan stans där man inte behöver föräldrarnas underskrift. JAG SKA!
så om ni har några bra argument så kan ni gärna kommentera..

Kommentarer
Postat av: becca

1. Vill ni inte att jag ska vara lycklig?

2. Det är min kropp alltså mina beslut

3. tjata varje dag, till sist ger dom sig

4. öron piercing ger ju också ärr, så vad är skillnaden? :p

2012-02-21 @ 18:51:53
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag älskar din mage :o



säg typ att du inte är ett barn längre och att dom ska sluta behandla dig som det. sök fakta och visa dom hur den igentligen är!

2012-02-21 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0