Dagen efter

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller berätta om. Känns så tråkigt att bara berätta vad jag gör på dagarna.. Men eftersom att ingen har nån annan idé eller klagar så kan jag fortsätta med det :)

Idag var jag iaf på stan med grabbarna och hjälpte dom hitta kläder. Bland det bästa jag vet är att handla kläder åt killar, önskar ibland att jag kunde vara kille och ha alla snygga killkläder.. Själv fick jag med mig ett skal till mobilen, plast till fram och baksidan samt en iPhone laddare eftersom att min är pajj..
Efter middagen åkte jag pappa och Jacob in till stan, jag skulle få en iPad egentligen men sparar pengarna till nått jag behöver längre fram. Håller nämligen på att spara till en bil ;)
Efter stan åkte jag till torvalla där Julia Emma Kim lambi och Josef var. Va inne hos Josef ett tag sen gick vi ut och träffade Mange och Hampus. Tog bussen hem tjugo över tio och nu ska jag sova för jag ska upp tidigt och gå på stan imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0