Super bass

vaknade av att det ringde vid tjugo i elva , då klev jag upp och åt sen åkte på match . matchen gick väl sådär.. vi förlorade med 2-1.. fast det var mot ett lag med bara 96,95 och 94 or så de kan vi väl skylla på då, Vi e ju baaara 97 or. Efter matchen åkte jag och pappa till lillänge fick två par skor av honom också hihi (:
mitt minneskort till kameran är nån stans i fjällen typ och webbkameran suger i mörker..  men tog bilder från hemsidan.
Ikväll ska jag nog ut med emelie och malin . ikväll kanskeee men bara kaaanske jag sover hos william med massa k0la grabbar men vet inte om de e så himla smart eftersom att jag har match imorn.
/carrooo

Kommentarer
Postat av: ylva :)

haha, jag har ditt minneskort ja, du får det imorgon :)

2011-09-04 @ 19:35:43
URL: http://ylvanaumburg.blogg.se/
Postat av: hanna.

det var inga 95or eller 94or i laget..? (:

2011-09-04 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0