dags för ett inlägg.

är dags för ett inlägg nu känner jag.. skrev ju för några inlägg sendan om att jag var på stan osv.. mamma kom hem med kläderna jag la undan igår , en tröja/blus och ett par chinos. orkar inte tabild på det för då måste jag byta om.. hah jag e laat. så ni får bilder från hemsidan ist..:) idag har jag inte gjort ett skit  typ.. suttit ute på fotbollsplane hela skoldagen, sen gick vi till jämtkraft för att kolla på onsdagsidrotten (fotboll) sen eftersom inte jag, fanny och ida var med så skulle vi gå ner till skolan och prickade av oss fast jag åkte buss ist, för jag har gjort illa mitt knä.. sen gick jag och fanny upp till jämtkraft igen och kollade på när dom spelade matcher.
Efter vi hade slutat gick jag, johanna och odin upp till Ica Maxi , sen träffade vi josse också :) har värkligen saknat henne som en took. vi gick in och köpte dricka och glass sen ut till parkbänken och sen kom anton, mattias, kalle, lucas och victor säkert nån fler som jag har glömt...  nu hinner jag inte skriva mer ska ner och kolla på teve !
/carro

Kommentarer
Postat av: maja

skulle vara ännu bättre om du skrev vart kläderna är ifrån, hehe :')

2011-05-12 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0