Fyfan va underbart

Har haft en av dom bästa nätterna i mitt liv. Med värkligen grymma personer träffade och snackade med några jag inte pratat med på år, trorja. sprang runt med josefine och julia för det mesta alla borde störts sig lite på oss gjorde en del pinsamma saker också fast det behöver jag inte berätta om.:) åkte även nån karusell men jag skrek lite sen somnade jag hihi den hette typ "upp i luften" eller nått knaS
Nu ska jag kolla på nån film och smsa min finapöjk och sen sova.
måste bara tillägga att jag älskar min bror mer än  allt annat på denna jord du är underbar , jag älskar dig
/CCCCCAAAAARRRROOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din "finapöjk" då? :)

även roligt om det finns med lite kärlek i eran supderduper bra blogg!

2011-07-30 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0