aaoo

grymt roligt va de på dansen jazzen ledde jennifer och då gjode vi typ vad vi ville :)
sen va de street mindre kul då för kan dansernaa... sen discon, va kul tills linus, elin,ida oc nånmer kom och kolladee.. hahahahaha ahja, saknar torvalla grymt mycke när jag träffar linuuus.. ahjaa nu ska ja jag jobba lite mer hade glömt att stämplaa.. :) ahja lönen får jag imoorn :) iphone och caash kan de bli bättre ? joo de kan de för vi börjar klockan tvååå !! känn på den du..

torvala.. :')

saknaaar... josef saknar jag med men han e bakom kameran :)

ska fan åka till torvalla i helgen och hälsa på allaaa :')

jackorna;


den sissta jackan tycker jag är snyggare dåå, hatar värkligen sånadär jackor.. men sån jag har redan är sluut och det är typ bara domdär som finns kvar, funderade på en fjällräven men exakt en sån jag vill ha har min brorsa så nääee . ska byta den sissta till större storlek och den första lämnar jag väl tillbaka eller nåått :)

vilken tycker ni ?


/xcarrro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0