hemma ÄNTLIGEN

äntligen hemmaaa.. var inte kul att komma hem faktiskt massa skit, tänker inte berättaaa. ahja
nu ska jag platta mitt hååår vetinte varför, men känner för det bara , vill igentlign tvätta håret men de blir ändå skitigare imorn med massa danseer.... KUL ATT VETA !

bilder från helgeen !


MMMMMM GOTT MED CHIPS !!



alla i laget har ju också fått en napp bild på mig emma och sara ! vill VÄRKLIGEN inte lägga upp den häär :)
nu tror jag det är mat faktiskt ska ner och kolla !

btw. blir ingen träning för mig idag har skiitont i ryggen.... och så hr jag träning varje dag denhär veckan utom lördag... och då ska några tjejeer komma hit och fira mig :')


nu va det mat !

/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0