haha sött

domdär tidena asså.. jag,fanny,carl & jesper i början av sexan så sjukt kul vi hade asså...
saknar MYCKET !

va hemma från skolan idag med.. hade tänkt gå men kunde värkligen inte kliva upp i morse..
mamma va på stan och köpte lite åt mig :)
inget spc så orkar inte ta kort påre.. men hon köpte 2par svarta tights ett svart linne, hårspännen, snoddar, hårborste, shampo&balsam, örhängen var nog bara det. Nu håller min hals på att jaa.. vetinte gör så satans ont !
imorn är det Jh träning men kan nog inte vara med.. HATA. imorn kväll ska mamma bort på fest så då blir jag ensam hemma.. ska ta och fråga någoon om nån vill vara med mig . Vi får se vem det blir

/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0