ber om ursäkt..

har värkligen inte tid att blogga eller göra roliga inlägg ! så lamnar över det till malin denhär månaden för mitt shema är heelt ploppfullt denhär månaden nu vårshow hela veckan sen åker jag till gotland sen cup och sen åker fotbollslaget till umeå ! :D och sen har jag mycke tid att blogga och göra roliga inlägg och så men nu kommer det kanske inte bli superlånga och jättemycke bilder från min del men det kan ju komma ibland . vänta och se !
nu ikväll har jag sytt klart kläderna till showerna. imorn klockan 11 är det trääning sen är det genrep och sen ska jag hem och sova ! för sen är de stora genrepet på söndag typ hela dagen.. och vårshow / galashow måndag - lördag... kommer vara slutkörd !.

godnatt !



fiin bild :) 

/carroo

Kommentarer
Postat av: lalalala

vad har du satt ut fotona på väggen med? :)

2011-04-09 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0