träningar.. förmånga !

ja som rubriken säger jag orkar snart inget mer.. har åtta träningar i veckan. dans på måndagar tre st.
foboll på tisdag, fotboll&dans på onsdag två fotbolls träningar idag och jag är förkyld också.. men om man ska bli nått här i världen är det bara att träna ! juste, på söndag ska jag spela match med 98:orna jag emma, sara&ronja
fast jag och emma ska bara spela en match var, och det är minst 2 matcher får  se om jag ska spela några fler :)
ne nu ska jag gå och köpa mat på sibylla!, muums nu har dom renoverat den som är här vid mej, tar longboarden och kör iväg, skriver mer sen innan eller efter träningen har träning 5 :D



/carroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0