hahaha

nu har jag hittat något att blogga om ! mohahah !

josef, igor och marwan

marwan
haha, nemen ! kollade igenom josefs bdb och hittade dom här smaskiga bilderna hahahah ellerinte
hittade många fler men känns lite taskigt att lägga upp allaaa hehe.. snälla döda mig intee....


mmmmm gurka
bilder från farmor och farfar på mig& kusinerna


jag saknar dig som bara den lukas.
26/12 - 2004
den hemskaste dagen i släkten magnussons liv då fredrik miste sin bror , mamma och pappa .
hela släkten sprack vi klarade inte av något mer då. varje helg en dess efter jul så träffas hela släkten och är tillsammans bara vi och har en tyst minut för våra kärste.

lukas magnusson som vart bara 9år
håkan magnusson  
eva magnusson
. vi saknar er och älskar er .



vart ett litet blandat inlägg.. nu ska jag bara bädda om för nåvärkar har sovit i min säng......
/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0