västerås

är i västerås med min underbartsjuka släkt vi satt vid middagen så kom markus på att vi skulle åka på ikea och köpa presenter så vi åkte dit och jag köpte present på toysRus hihi fick med mig en egen liten hellokitty nyckelring (': vi körde såndär "skickarunt presenter" saaak, vi var 12 stycken och alla fick minst 3 presenter var, jag fick 2ljus, boddylotchon"stavning..? showergel, masage sakmaskin, filmen coraline . igår va vi på bio jag, jacob, mamma, pappa&farmor vi såg harrypotter den va gryymt bra förutom att de va del 1 så den slutade mitt i handlingen så dee e baraa att vänta..juste appropå iphonen sicketknas asså. den är slut här också!!  vet faktiskt inte hur jag ska göra..  om jag ska byta nummer då tjänar jag en vecka ca så jag kan få den en vecka tidigare. men de vet jag inte om jag vill, åååh får tänka på det. har pappas mobil nu dden jag visade förut den e väldigt lik iphone faktiskt, haha coola kusiner markus har en lika som mig en samsung galaxyS och simon har lika som jacob en iphone 4 också har simon en nikon d90 också, lika som mig . haha :p tror jag inte har något mer att sägaa... kommer hem på torsdag.. då måååste jag träffa malinolsson och prataaa! äh nu får jag ont i nacken . tror jag tar och byter nummer ändå. hare så bra så kanske jag bloggar något mer för intenett funkar inte till min egnaa.. så antingen när jag kommer hem eller någon enstaka här :)

/carroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0