boy boy but

kom typ precis hem från borlänge träffade kusiin underbara kusinvitamil som jag inte träffat sen förrförra julen.. :o fick helt grymma bilder på henne - fota mig caroliiin FOTA MIG ! så sa hon hela tiden och hennes stammord som hon sa helatiden är VA? om man säger nått eller berättar nått för henne så säger hon VA? även fast hon hörde haha sötan. har massvis med bilder som kommer upp när jag kommer heem. alla kusiner har åkt hem... vi hade så grymt kul igår haha nån som har spelat spelet rappakalja nån gång? fan de roligaste jag spelat och jag gjorde bort mig som faen hahah orkar inte berätta ingen kommer ändå tycka det är kul för man måste 'leva sig in i deet ' men nu är det bara jag, mamma pappa, farmor&farfar här.. hatar att inte vara myndig eller iaf inte äldree så jag kan få göra som jag vill.........!.imorn blir det ikea orkar inte de. så går på the ceter istället fast jag har inga pengar. mååste värkligen ha nya kläder.. men får stå ut till i 27 januariii?? ?!:| för då får jag nästa månadspeng... back to östersund, vaffan händer jävla människor eller oj människa* shit assåååååååååå gash sicket sätt att göra !.äh skit i de ! im on vication !! :D nyår blir fuckat. alla gör något kul utom jag. för jag ska till vemdalen och ha ett jätteroligt start på det nya året med INGEN SOM JAG KÄNNER ! ska ta med mig nån kompis fast det är ingen som vill för alla har så kul för sig själva.. :o asså seriöst HATA ÖSTERSUND bara sådär rand0m men va ? asså vad har hänt ?
possposs god jul och gott nytt år mina damer på mina herrar sa sean banan
MÅSTE BARA TILLÄGGA: jag HATAR folk som härmas och tar ens idéer ! och tar ens vänner ifrån en...
/carrooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0