I'll be

ska ta och fixa mig aldeles straxt. ska ut på äventyr med josefin och felicia, får se vart vi hamnar.
idag var jag på stan med två underbara vänner. gick runt kollade affärer sen satte vi oss på güter, fikade och pratade om allt. ni är så himla bra tjejer.
igår var jag på eastern med malin. sen efter det gick vi på ica och köpte med frukt och choklad och gjorde gottigott. bara tog det lungt. sen tog jag bussen hem vid kvart i elva. har även köpt och fått superfina saker under denna vecka.
- Toppen köpte jag på gina för 99:-
- armbandet , guldfynd 100:-
- de tre ringarna till vänster (+ en till som jag tappat bort..) fick jag av malin :)
- ringen till höger köpte jag på guldfynd för 129:-
- och örhänget fick jag också av malin :) (det är ungefär ett lika till som man har i adra örat med fick ingen bra bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0