Måndag

Började skolan klockan åtta, då träffades klassen utanför skolan och sen tog vi bussen vidare till brunflo för att spela golf. Vi åkte i bussen med Peking och min Anton som var med Peking till lunch, back to the Golf. Ja de sög ju , hatar golf.. när man skulle skjuta så sköt jag som längst 50m och svingade runt klubban så jag vart yr. Haha. Bussen hem var ju kuul :), sen var det lucnch och rast/håltimma/or i 2 timmar och sedan engelska, där kollade vi på en film dumma mig . när vi hade slutat gick jag och thilda ner på stan gick där i typ 15 minuter haha sen tog jag bussen till pappas jobb och väntade på att han skulle bli klar. Måste bara tillägga att Rocky vart GAALEN när jag kom :') när pappa var klar åkte vi till lillänge och jag fick två par skor , tack papiii loveu.
nuska jag ner och äta super maten den perfekta maten innan träning. Nuggets och strips ! :D
haha pytipannan pappa lagat såg ut som fan så den vägrade jag äta.
/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0