HÄÄMSKT TRÅKIGT !

.. har jag just nu.. har precis skrivit klart min fusklapp . blev stan en snabbis idag och en fullis va lite knasig eller va han nu va . jag trodde de va typ en handtvärkare för han typ satt på knä mot väggen sågut som han typ målade eller fipplade vettefan ahja när vi sen gick neråt så försökte han ställa sig upp men du ramlade han ner igen ylva och maja va påväg att gå och kollatill han men sen vände för vad kan barn göra åt det igentligen (?) och de va massa vuxna som bara gick förbi och inte brydde sig , fast sen kom polisen och ambulansen och han försvann hoppas det gick bra förhan , stackarn. ne nu ska jag inte sitta här mer får ryggproblem.. IMORN ska vi till åre med skolan inte lite kul eller?! :D ska ta MYCKE bilder !:)



min tjej

/carro

Kommentarer
Postat av: emma

sv: en canon 500d :)

2011-03-29 @ 22:56:21
URL: http://eemmarebecca.blogg.se/
Postat av: emmag.

ful bild det där,<3

älskar o saknar dig

2011-04-01 @ 07:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0