svaar

elvira om åreeboy:

jag kunde inte hitta inlägget så jag skriver här istället;)
men förut sa du att du typ klistrade igen brev eller vad det var och så fick du pengar?
jag undrar hur du fick det erbjudantet och om du kan skicka en länk om dem har en hemsida eller om man kan kontakta dem för jag behöver pengar;) tack på förhand pussseeen!

svar: det var min pappa som gav mig och min bror ett jobb, hans jobb behövde hjälp med att skicka ut "reklam" till ala idrottsföreningar, ridklubbar osv, i hela sverige , somsagt sätter han jobb som heter solljus sätter upp lampor i idrottshallar osv..

dålig beskrivning men jag suger på sånt.. :p

nu ska jag äta sen ut med hunden och sen åker vi hem vid två !

/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0