grym dag/kväll

började med att jag och ronja gick upp till ip och täffade max. Sen kom johanna och hanna. vi va där till typ tree sen hem till mig och höll på. sen drog vi upp vid sju igen och kollade på en match sen så åkte , jag , ronja, emma, gustav max, samuel och jonte hem till mig och satte upp studsmattan. killarna misslyckades , men tjejerna klarar allt !
mohaha. sjukt kul hade vi när studsmattan var uppe ! hade lite brottningsmatcher eller ja alla fällde ju mig och håll på.. killar nivet.,, kvällan var grym helt enkelt. allihopa gick nyss förutom ronja hon gick vid 11 . imorn ska jonte ringa och väcka mig så ska jag på deras träning klockan 10 ?:o de e inte likt mig att kliva upp såå tidigt frivivilligt.. men vad gör man inte för sina älskade vänner :')
nu ska jag sova så jag orkar upp imorn !
fick bli en bild på vovven !
/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0