jag är skitsur

vi har orientering imorn OCH facebook funkar intee ! daaamp, ahja kom nyss hem från ip. sjuukt kul vi har asså..
helt sjukt. det var jag, ronja, emma, samuel, max, david, lucas, eddie, många bollar man fick i huvet, men annars såå, ne nu är jag hungrig ska ner och göra mackor eller ni bryr er väl inte om vad jag ska äta (?) ähh, skitsamma
imorn ska jag träffa saknade maliiiiiiiiiiin!!







vänner ska finns där när man behöver dom inte försvinna.


if you ever loved somebody put your hands up.✌


/carro

Kommentarer
Postat av: maalinolsson

imorgon ska du träffa mig.

jag älskar dig, du måste berätta om texten !

jag älskar dig,skulle ALDRIG kunna lägga dig åt sidan.

hjeeerta <3

2010-09-23 @ 22:10:52
URL: http://carolinmalin.blogg.se/
Postat av: carolinmagnusson '

åh, malin ja jagvet, har så sjukt mycke jag måste säga till dig. ring mig imorn så bestämmer vi och så :D



jag älskardiig

2010-09-23 @ 22:35:19
URL: http://carolinmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0