vill ju inte...

vill inte till turkieeet !:''( kommer sakna alla så sjuukt ska köpa mycke presenteer :D man får  ju hopppas på att dom har dator där så jag kan bloogga, kan berätta lite om min dag dårå vi började 10 åtta matte, gick fort efter det hade vi språk gick också fort efter det lunch på lunchrasten ringde sofie och sa att jag skulle skynda mig till klassrummet och då visade det sig att någon hade lagt MITT puder i hennes väska och mitt puder hade varit borta sen igår och jag vet att hon inte har tagit pudret, varför skulle hon då visa det lixom ? så jag tycker den som håller på att tatta saker av tjejerna i min klass kan säga det annars blir det bara sämre ska jag säga. har förästen spruckit läppen sprang in i tavlan fattar inte hur det gicktill men så vare behöver inte sy iaf men sjuukt jävla ont gör det och blödde skitmycke gjorde det också. AHJA efter det hade vi handledartid, sjukt mysig klass vi har asså.. alla satt mot väggen och sov på varandra (vi kollade på film) efter det onsdags idrott hade glömt kläderna och försökte ringa pappa men han ville inte svara så stog och kollade på när dom spelade fotboll i snö/hagel/regnstorm?! flippatväder och inte så varmt heller.. efter det så åkte jag&ida ner på stan ida skulle träffa felicia och jag skulle träffa malin och jag och malin träffade elin och ida och vi åt på sibylla och gick mellan sibylla&donken :p klockan fem hade jag dans och den slutade sex och då åkte jag hem och nu sitter jag här :), smsar med josef&marwan och ska ta och ringa dom sen ska jag packa lite mer. nono nu ska jag göra lite nytta.. yeeeah marwan och josef kanske kommer hit !:D


från vinter till sommaaar på tre timmar :D
fast utan kusinerna och bröderna denhär gången...
tjockisjag som stårdär

liten jag liten bror liten kusin.


/carroo


Kommentarer
Postat av: maliin

ååååh, kommer sakna dig sjuktsjuktsjukt..

<3333

2010-10-27 @ 21:30:08
URL: http://malinrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0