kallt...

fan vilken kväll !
ojoj guud vilken kväll asså kan berätta lite smått, började med att jag och tersia åkte hem och fixade lite och köpte godis och så. sen kom malin och ella, och efter ett tag kom också rebecca och malinw, r a v e . fan va kul vi hade älskar er tjejer ! haha, ja och jag vart ju lite överglad och kramade och slog alla med ni fattar ju vrf kära läsare eller kanske inte men nu är det ju så att..... aa, ah typ klockan åtta skulle vi ut & möta kim, john, rasmus som skulle komma till mig men dom är ju såååå smart och visste inte att bussen bytte till 5an i centrum.. så vi gick från mig till bron och mötte dom. vi gick och gick, och jag och teresia delade på en dunjacka ! juste dom andra b-rudarna gick hem till mig för malin&ella skulle hem och malin&rebecca skulle nånstans okej back to the story. ja när vi var vid östberg kom joseef och sen drog vi hem till mig och hade allmänt skiitkul grymma killar och rocky har nämligen fått ett nytt namn RUFUS hahahaha! ... sen säger jag inge mer... buuuS

jag älskar dig er giiirlss!




alla gick runt med dunjackorna inne för det va så inihelvete kallt! eller ja dom som inte hade dunjackor låg ju i min säng :)

pusspåer !

juste.. jag och malin svarade på frågestunden men vi raderade den för vi skulle göra om mennn det vart de inge av så fortsätt fråga, svaren kommer snart !



/ underbartgladtjej97ävenkalladcarolinmagnusson


haha, teresiadåå fixat lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0