börjar tröttna

jag har börjat tröttna på vår design nån som har lust att göra en ny ? kommentera isf , skulle vara jättesnällt.
har ingeet att göra idag har massa läxor fittskola asså.. nu ska jag städarummet.. och ta ner sludsmattan och hjälpa mamma bära nått bord? hatar att bo i villa/hus vad det nu kallas..  måste också säga att det var så gryymt kul igårkväll roligast var det faktiskt i början :p, ångrar att jag togbort svaren på  frågestunden.. men det kommer nån annan dag då. ne nu ska ja göra lite nytt så får alla hare så bra.



/carroo

Kommentarer
Postat av: ellaaemilsson

det var jättekul carro,

fast jag typ inte kände någon!

:)

2010-10-24 @ 17:59:21
URL: http://ellaemilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0