väntar på johanna

johanna är påväg hit nu, och vi ska bara vara hemma och färga håret på mig antingen använder vi håtfärgen jag har här hemma eller så åker vi till konsum och köper ny för nu har jag cash igeen, är så bra på att göra av med pengar. vet inte vad jag gör med dom köper ganska mycke skit, men en del bra saker också vi kanske gå ut och träffa mina saknade pojkar, max,samuel&jonte om vi orkar för de e kallt... skulle igentligen till torvalla eller jag igentligenochigentligen teresia frågade om jag ville följa med men mamma och pappa skulle bort så fick tydligen inte, orkade inte heller. det får bli en annan dag saknar nämligen allt fint folk där. gud jag saknar dom gammla tiderna jag,teresia,marwan&josef gud de va fan något av det roligaste och våra telefonsamtal, torvalla bot är ju förjäävla sköna personer






/carroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0