hemma från stan

skolan gick skitfort började med matte gjorde en uppgifft för jag ville inte fråga om hjälp för våran lärare luktar skunk.. efter matten skulle vi igentligen ha idrott med då hade vi redovisningar, sen vare lunch och sissta lektionen var engelska jobbade typ i boken 20 minuter och sen kollade vi på film, hahah tycker lite smått synd om isak faktiskt.. våra kelgrisar(victor,odin,anders,edvin) va inte här idag, bara isak så vi klängde extra mycke på han idag :), knaS fLiPpaT så ska det se ut. efter skolan gick jag och johanna ner på stan hon köpte några saker.
jag köpte en tröja på gina bara vanlig svart, för 129:- 

brunetterna :) bilder från förra vintern :)



/carrro


Kommentarer
Postat av: teresia

hihi min sötelin! :')

2010-11-29 @ 17:30:56
URL: http://teresiadomander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0