glad! :D

fick skornaa !:D hihihi... längtar så sjuuukt mycke till fredag ! ÖVERNATTNING ! johanna tycker att vi ska skriva upp saker vi kan göra så gör det nu lite längre ner. är så sjuukt glad ! imorse va jag sur som mmm vetinte vad !
men nuuuu ! är sååååå glad !!:D haha... ska lugna ner mig, har inte så mycke att berätta har varit på träningen också, den va riktigt kult som vanligt. förutom att jag klarar att jonka CA 4 st... haha... mobba inte ska fanimej sluta spela fotboll, suger pådet och de är sjukt dryygt... NOT fast de tyckte jag efter träningen :p

jag tycker vi kan
* min kortlek....... :d
* en sak som victor berättade att man tar lika många pappersbitar som man e spelare också ritar man något på en av lapparna också får alla ta en och den som fick lappen med något på får göra VADSOMHÄLST som dom andra säger :p
*kolla på film :p
sen vet jag inge mer..... :p



/carrro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0