fredag

dagen gick sjukt snabbt började kvart över nio då hade vi skriskor hela klassen åkte 280 varv runt nya kampus banan (alla tsm) jag åkte typ 11 varv. isak 28... -.- jag,odin&edvin tog cykeln tbx till skolan haha edvin kärde odin&jag på pakethållarn haha, FYFAAN VA ONT I RÖVEN JAG FICK ah så ni vet derå, när vi kom fram var vi före alla andra, måste bara tilllägga att anna e staark och snäll hon bar våra väskor heeeela vägen :o, haha, dom killarna e fett grym ful också men ändå fina , efter lunchen var det svenska, läste en halvtimme lärarn läste i en halvtimme sen var det slut :p, efter det språk lekte en lek sen slutade vi klockan kvart över tvåå, gick på stan ett tag, och nu chattar jag med felix&josef på msn... ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra tror jag KANSKE e hemma orkar inte gå ut och orkar inte vara med nån heller. ska nog städa rummet måste värkligen göra det..

juste jag och ylva pratade med rektorn och vi FÅÅÅR sova på skolan på fredag !:D:D:D:D:D:D:D:D:D
kommer blii gryyymt förutom att pappa typ ska sova där .. inte för att jag vill men annars blir det inget av..
men ska säga till han aatt han inte får vara pinsam och skämma ut mig som han alltid gör....



fick en idéééé! saknar mina bröder som en took:(


/carroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0