mina hårprodukter.

 
1. olja från MoRocco som gör ditt hår mjukt och glansigt. finns på Åhléns mm. för runt 100-150
 
2 & 3. shampo och balsam även det från MoRocco. finns jättenmånga olika bra men de jag använder nu är dethär som gör ditt hår glansigt, lent och reparerar håret. sen har jag ett annat som håller kvar färgen i gåret och gör håret rakt. kostar hundra kronor för varje flaska.
 
4. en spray som gör att håret förblir rakt hela dagen och inte blir frissigt. kostar runt hundra den också.
 
5. Vanlig hårspray, 90kronor tror jag den kostar.
 
6. skyddsspray, Från syoss , kommer inte ihåg priset.
 
 
Alla dessa produkter är det bästa som finns (tycker jag) man märker resultat på bara några tvättar&användningar. 
 
sen har jag ju självklart mina älskade borstar, som är så otroligt bra, Minskar statisk elektricitet och flygigt hår, även mycket bra föningsborstar.  den rosa är designad till bra mig , hihi ( endast jag i hela världen som har en sådan.) dom kostar kring 400/450 styck.
 hoppas att ni fick svar på det ni ville veta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0