home sweet home

kom hem vid tre idag, har haft det superbra där borta med älsklingskusinen. Bilder från helgen kan ni få när min morbror skickat dom.. 
 
nu ska jag snart sova , så jag orkar upp imorgon. börjar dock kvart i tio, men behöver verkligen sova..
 
dethär veckan är helt fullspäckad men hällre det än att inte ha någonting alls att göra ;) 
match imorn som jag är så otrooligt taggad pååå, kommer inte spela så supermycket eftersom jag har varit och är fortfarande lite skadad. Sen på tisdag ska jag till tandläkarn och på dans senare mot kvällen :D
onsdag ska jag vara med malin, sen har jag träning på kvällen. torsdag ska jag vara med emma och hitta på något roligt. och sen på fredag är det utgång :)
 
uppdaterar mågongång snart kan ni hoppas på :)
 
juste! ska försöka få tid till att göra ett videoinägg också.. men vi får se hur det blir med det,..
 
saknar sommaren...

Kommentarer
Postat av: ;)

Du är så snygg:)!

2012-09-17 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0