wonderbau

 efterbliven rubrik.
 
kom hem från torvalla kring halv tio ungefär.. var ute med mina bästa och hade det super roligt som alltid. 
nu när jag kom hem pratade vi även om lite tatueringar och så, jag ska tatuera mig snart och det står mellan lite olika motiv men alla av samma betydelse , tänker inte säga vad jag funderar på då är det nån skitunge som kommer ta min idé... och det vill jag inte! haha 
 
imorn ska vi gymma på morgonen sen klockan två ska jag på fotbollsträning, första träningen på en månad typ?! 
ska vara med så mycket som jag kan eftersom att jag är skadad.. ahja sen imornkväll får vi se vad jag hittar på kanske gården eller något annat. Finns inte så mycket att göra här i sunkiga östersund...
 
haha juste våran familj funderar också på att flytta med fredrik till Nya Zeeland ett år. Så jag går första året på gymnasium där. Inget torrt skämt detta inte ;)
 
ahja nu ska ni få sova för det ska då jag. hörss heeeeej
 
 
bild i repris. 
 
btw fick C på min kassa engeska uppgift idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0