Min super bra fredagskväll

i fredags hade vi somsagt halloweenfest hemma hos mig :)
superkul verkligen lyckat! 
 
johanna och emilia kom vid 3 ungefär då fixade vi det sista sen kom resten av tjejerna vid 6/7 ungefär och då fixade vi oss och lite så. sen kom det mer folk vid allt mellan 8-10. De flesta drog vid 2 tiden men johanna emilia tim, krille och molly sov här och vi somnade vi 5 ungefär och vaknade 9, haha så jag var gaaanska trött igår kan man säga. 
 
Igår när vi hade vaknat satte vi på en film och sedan började vi städa. Såg förjävligt ut men gick snabbt!
sen åt vi och gick sedan på sibylla där vi åt och hade lite eftersnack! 
när alla hade åkt hem kollade jag på ett avsnitt av pll som jag somnade efter och sov i tre timmar.
 
sen gick jag och la min 10 och vaknade nu, men utvilad är jag ju iaf!

 
bilderna är tagna med mollys kamera! 
 
tack åter igen allihopa för en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0