Svar på frågestunden del 2

Utseende/Kläder/Smik:
 
favorit affär? 
- Hollister helt klart. fast har dock börjat tröttnat på den för det kommer aldrig nya kläder
hur sminkar du dig och kan du visa i en vlogg? 
- Brukar inte sminka mig så speciellt.. typ mascara och eyeliner , har inte så mycket mer. 
får se ;)
hur kan du ha så perfekt kropp!?
- det kan jag verkligen inte hålla med om, fast jag håller på att jobba på det ;)
vad är du mest nöjd med på dig själv? 
- Svår fråga.. hah mitt hår typ
Varför har du alltid på dig långa tröjor?
- Alltid vet jag inte men antagligen för att det är skönare och trivs bättre i det :)
varför så galet snygg ?
- Haha du är det bubbis
Favoritkläder? 
- Har inga speciella favoritkläder.. har olika!
 
Girl
Framtiden/gymnasium osv:
 
Framtidsplaner efter gymnasiet?
- Ja du jag har faktiskt ingen aning.. troligtsvis ska jag ut och resa med ett gäng vänner !
hur vill du att din framtida man ska se ut? 
- Ungefär som någon av dessa två snyggingar ♥
 
hur vill du bo i framtiden? 
- Drömmen skulle vara att ha en strandvillia i något varmt land men man får ju se hur det blir!

hur många barn vill du ha?
- Det har jag ingen aning om jut nu men 2 eller 3 tror jag :)
Vilken linje har du tänkt att gå på gymnasiet? 
- Jag har verkligen inte bestämt mig än.. men det lutar väl mest åt samhälle på wargen.
Vilken linje ska du välja på gymasiet? Om du inte bastämmt, vilka står det emellan? :)
- Står mellan olika samhälle och kanske natur hahah den ni ;)
vad har du planerat till 2013?
- Har en massa planer till sommaren.. fast tror inte alla komer bli av.. Ska iaf ta med ett stort gäng till husen på gotland och bara ha det underbart. Sen kanske jag ska åka utomlands med några kompisar till turkiet, men det är inte säkert ;)
 
hur ska din sommar se ut 2013?
- Varm, sena kvällar ute med kompisar och att ha en pojkvän!
vill du gå med i förening?
- håller på att funderar över det, vet inte riktigt.
 
Fritidsintressen:
 
varför slutade du dansa?
- Kände att jag hade ett större intresse för fotbollen och vill satsa på den fast var också för att min danslärare skulle sluta så ja.. Ångrar det faktiskt..
är fotbollsträningarna roliga nu ? :) 
- Ingenting kommer ju någonsin kunna slå anders och stefans träningar, men vi har så underbart lag så det är alltid kul ! :)
Spanien med laget igen eller klassresa utomlands? :)
- Det var faktiskt ett svårt val.. men i nuläget skulle jag nog välja klassen, eftersom att vi snart ska splittras och så..
världens bästa lag.
 
vad gör du på fritiden? 
- Är med kompisar, spelar fotboll, gymmar, pluggar och sitter vid datorn. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är det på första bilden efter frågan "vad har du planerat till 2013?" ??? känner igen en

2012-12-02 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0