Svar på frågestunden del 1

Om mig:
 
Berätta någonting som ingen vet om dig!
- Tror det inte är någonting som ingen vet om mig.. alla mina nästmaste kompisar vet i princip allt om mig.
Hur många syskon har du? 
- Jag har en storebror och en kusin som bott hos mig sen jag var 7 år.
Vad har du haft för djur? 
- Jag har haft en kanin, fiskar och äckliga ödlor. Sen har jag en underbar hund just nu!
tre saker du inte skulle klarat dig utan? 
- Min mobil, min dator och pengar.
vilka bloggar läser du? 
- Alla mina vänners och isabelleströmbergs.
favoritlåt just nu? 
- Tror nog jag väljer Sunshine med Matisyahu!
går inte att tröttna på ♥
favoritmat? 
- Hmm. Fläskfilé och klyftpotatis!
favoritartist? 
- One Direction och Justin Bieber

favoritstad? 
- Stockholm och London tror jag faktisk.
Vad heter du i mellan man ? 
- Hahah det tänker jag faktiskt inte svara på, för styggt.
vad är de bästa och värsta du vet? 
- Det bästa jag vet är pojkvänner, när man hittat en perfekt sådan, tycker också väldigt mycket om att vara ute och resa! mm.
- Haha folk som går sakta & Folk som springer över övergångsställen. Stör mig så mycket på det
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan du skriva en lista med bekännelser? 
- Jag tycker inte om Östersund ett dugg. 
Jag har svårt att bli kär.
Min familj är den bästa som finns.
Jag väldiga humörsvångningar!
när jag är hemma går jag oftast utan byxor, fett oskönt ju
så fort jag får syn på en snygg kille blir jag helt galen och tjatar om han i flera veckor haha. Fråga mi clase, they know
 
är du oskuld?
- Nope
Berätta 10 saker som alla kanske inte vet om dig? 
1. Jag tycker att det är jobbigt att smsa
2. innan jag ska låsa dörren på toan måste jag kolla bakom duschdrapperiet
3. det spökar somfan i mitt hus
4. jag har tandställning
5. killar som klär sig i AH och A&F/hollister kläder är det snyggaste som finns..
6, jag är inte så värst rädd för att skämma ut mig.
7. jag tycker det är jobbigt och pinsamt att vara kring folk som är blyga.. 
8. jag är ibland för snäll mot folk jag inte borde vara snälla mot..
 
Det blev bara 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0