Taggaråååå

Ligger hemma hos mormor och morfar nu och deppar över att jag sov så kort tid.. Var ju uppe i 16 timmar igår.. Blev väckt av pappa tio över sju.. Sen gick båten 08.50 på båten kollade jag på avsnitt av criminal minds. Väl framme i nynäs fick jag ta bussen mot Centralstationen där fick jag även vänta på mitt tåg i tre timmar. Hemskt att äta själv och allt..:( 16.00 gick tåget hem anlände till Östersund 21.15. Idag ska jag ta det lugnt.( på dagen iaf ) Ska ner och duscha nu sen hem till huset och fixa mig för att sedan åka in till stan :) Mer om ikväll får jag berätta sen.

 


Kommentarer
Postat av: lina

hur kan du ha så himla fina och vita tänder? har du blekt dom eller vad gör du? :)

2012-07-28 @ 14:45:04
URL: http://ebbahultberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0