lördag kväll och natt.

är så himla glad att mina kompisar har moppe alltså. igår efter förra inlägget kom en snäll grabb och hämtade mig hemma och skjutsade mig sedan upp till odensala där alla odensala grabbar var. orkar inte säga alla.. sen fick jag skjuts upp till valhall där teresia, linus, fred, henke, kim, erik, kevin och gorm var. var ute med dom till ett ungefär då jag kim och gorm gick hemåt. gorm till sig och jag sov hos kim, vi låg och kollade på film och pratade hela natten. somnade väl vid fem kanske. sen vaknade jag vid 7 typ av att zebbe srog och spelade basket ute på gården... somande om och vaknade vid halv tre typ. haha. senare kom även fred på morgonen och åt frukost med oss. långt och tråkigt inlägg men ahja.
 
har någrabilder på när han ligger och sover också men dom vill han nog inte att jag visar..
 
 hade det lite tråkigt när kim sov..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0