Laan

den natten var nog den roligaste natten i hela mitt liv.. De bästa och skönaste vännerna, skrattade så mycket så vi grät.. kunde inte bli bättre!

Det började med att josefine och emma mina kom hit och vi lagade födelsedagsmiddag år julia! sen kom hon vid sju´, då åt vi och hade pressent utdelning! vi åtta skjutsade mamma oss till jesper.
från början var det bara grabbarna som satt och lanade men sen gick dom iväg och så testade vi att köra! och fyfan va de va kul! skrek som nån jävla vet inte vad. när jag dog.. så jag förstår nu varför jacob skriker så värst mycket hela tiden.. sen satt vi och spelade hela natten :) fast jag somnade i soffan med mange och jesper liggandes på mig.. och blev väckt av grädde i näsan och munnen..
tror nog att det blir lan nästa måndag också. fast då i lokal och med massa fler!

haha åh så söt

Haha nöp mange för han va stygg..

 

 

hahha åh.. :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0