Svar på era frågor

ffaannyy om Ursäktaa:
har du löshår på den bilen och i vanliga fall ? :)
svar: mitt hår vart så himla kort när jag klippte det så klarar inte av att gå
utan löshår om jag inte har uppsatt. men mitt hår växer fort så snart slipper
jag för det.
ja jag hade det på bilder. :)

Anonym om Ursäktaa:
vart har du köpt den där tröjan?
Svar: Tröjan är köpt på någon affär i Barcelona.

Anonym
om min älskling:
kommer han till sverige? när isf?

Svar: Jag vet inte riktigt det kan bara vara någon som luras men om
det är sant så kommer han 2012 nån gång.


Anonym om Hemma från konfan.:
Vart konfirmerar du dig? är det kul?
Svar: Jag konfirmerar mig i Stora kyrkan och det är super roligt ! 

Anonym om Klappat&klart!:
Vart ska ni åka? :)
Svar: Jag och Emelie ska åka till Stockholm och kolla på en konsert :)

Anonym om nu får det vara nooog:
Vad gjorde ni där ? :)
Svar: Vi hade klätt ut oss till en brännbolls dag på skolan.
Vi vann utklädnaden måste jag ju också tillägga.


Anonym om Svara på frågor:
vad har du för kamera?
vilken tycker du e bäst, nikon eller canon?

Svar: Jag har en Nikon D90 och det bästa märket är svårt att säga för det beror på vad man ska syssla med och fota. Jag rekommenderar väl Nikon då för det är lättast och lära sig och det finns många bra kameror med bra egenskaper om man kan säga så.. haha

Hoppas ni fick svar på era frågor, vart lite fail men..

kanske ska starta en frågestund snart? ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0