min dag.

dagen började med att pappa väckte mig halv 10.. då var jag dödstrött. vid halv 11 åkte jag till fanny och sen på träning sen hem till henne så hon duschade sedan till mig så jag fick duscha . efter typ en timma hos mig gick vi upp till ip och träffade anton, edvin. busade där ett tag, sen åkte alla hem för killarna hade match senare. haha då åkte vi hem och ååt och fixade oss & så.  sen kom vi på en sån där spontan sak att vi skulleåka till brunflo och kolla på killarna. och det gjorde vi! hahah grymt kul hade vi ju , killarna e ju bäst så stolt så. matchen vart i 3-0 till dom :') imorn ska jag på stan och köpa skor. GODNATT varsågod fanny and anton ! :)
hands´m man
haha det här inlägget kommer nog fylllas på med bilder hela tiden..:p
ahja nuså GODNATT!
/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0