tell me what i wanna hear'

har inget att skriv ooom !
är så tråkig. imorn är det fredag ! då ska jag på stan och shoppa upp mina pengar :) se ska jag till åre... :(
skulle igentligen var med mina underbara vänne och sovaöver men ahh de får bli nån annan dag.. :(
kanske blir kul för emma,sara oh emelie skulle också upp, vi ska hoppa HOPPA I SVARTA ! jaa de ska jag och emma fan göra och sara och emelie om dom också vill :D fast emma kommer bara ramla som alltid:)

 glad tjej ? fett fuula kläder... mina öron saker e borta så ser ut som en reaal jibber nuu :) 2strlekar förstor jacka och samma med byxorna h3h3, k00lt

JAG HAR HITTAT EN KILLE SOM ÄR MYYYCKE FINARE ÄN JUSTIN BIEBER :')



världens bästa (':

/carrroo

Kommentarer
Postat av: emeliee

yeyeyey, lokalen på lördag kväll? :D <3333

2011-01-28 @ 11:23:58
URL: http://ekma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0