JUDAS

har inte hafft tid att blogga någonting men igår efter matchen åkte jag till ip skulle igentligen till stan och träffa anton och sen skullr han sova här men han fick inte . Skitliv. så gick till ip träffade några där sen gick jag och emma hem till henne och hon duschade segt som fan , sen när hon var klar så gick i ut på vägen och där stod max, samuel, jonte och samuel :) så vi gick till mig och snackade och kollade på justin bieber och lite så. sen sov emma här inatt och nu har jag varit på stan med malin och vi har träffat en hel del folk bra som tusan malin e ju bäst sådeså ahja nu ska jag ut och möta malino och sen kommer malinw och är här inatt och sen kommer fler ikväll också
/caro

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg, allt bra? :)

2011-08-26 @ 19:30:02
URL: http://emmapaulssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0