statestiken ?!

varför sänks statestiken ?, kanske för att vi inte bloggar så jätte ofta men även när vi bloggar är det ändå inga många;o, jag trodde att det skulle bli dubbelt så många när vi hade en tsm :o, men nehepp. ahja kan väl vara snäll och blogga för dom få som läser då. malin åkte hem vid 1 typ och vi vaknade vid 12 tror jag, fan va kul vi hade.
vi gjorde inte så mycke vi pratade mäst. det är så skönt att ha någon man kan prata med. vi la oss typ vid halv 4
då låg vi i våra sängar och bara pratade och lysnade på musik. ne nu ska jag övertala kim&josef att dom ska komma:), fast det gör jag via telefon. flr nu drar jag till ip :) tjarååå

/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0