skoldag..

kom hem från skolan för 2 timmar sen eller från stan, sen dess har jag försökt få igång internet, sen kom min snälla bror och gjorde så det fuckade !, fast nu hatar jag han igen för han tog johannas cola-.- fast johanna, han köper en ny (:, ne nu ska jag byta om har fotbollsträning klockan sjuu, har saknat fotbollen så sjukt mycke!
har ju varit skadad länge nu.. först vaden typ 2 veckor sen direkt efter den vart bra så stukade jag foten så har nog inte spelat fotboll på 4/5 veckor nu.. men ikväll då blir det kul :d, skriver mer när jag har kommit hem.
juste va på stan med malin idag också, när jag åkte hem kom ella och va med henne och nu är dom på dans tror jag (:,
på lunchrasten hade vi dubbelboll haha, vi körde mot cortina, gissa vilka som vann? jo ROM såklaart vi är bääst
eller jag och johanna för det var våran förtjänst att det vart mål. innebandy är ju faktiskt kul :o där gjode vi också massa mål, mäst johanna&jag eller ååh, alla gjorde mål :o juste dubbelboll är innebandy och fotboll killarna mot killarna och tjejerna mot tjejerna (:
haha, jag&edvin&tim&johanna hade tråkigt på bilden så vi hittade på smeknamn åt alla, dom på johanna&victors va lite oserösa, haha, vi räknade också hur många sockerbitar vi åt jag åt 24 st på typ 5 minuter sen fick jag sockerkick :D
smeknamnen
tafsan'N - josef
failar'N - odin
steekar'N - isak
drygar'N - anders
whinar'N - edvin
fiskar'N - jag
vinnar'N - johanna
förlorar'N - victor


baby i like oh yes i like it


isak&edvin :p





och gissa vilka som vann den matchen?
och gissa vem som missade målet hela tiden..?

asså gud det är fan helt sjuukt på matchen mot ås kunde gjort typ 4 st mål va helt fri med målisen och sköt i stolpen/ribban eller utanför?? eller juste tror jag gjorde ett eller två mål mot ås:p
ahja, nu ska jag... vad ska jag göra?





my lover my life (L)


Kommentarer
Postat av: teresia

haha vem vare som kom på josef - tafsarN , hihii buuS :´) <3

2010-09-28 @ 19:29:49
URL: http://teresiadomander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0