bilder från idag, mångaa..


hahaha, ser fan ut som att jag nått i munnen OMG.. ahja




cha killar e ni dealarna eller?  fett sköna killar asså  (josefs plats imitten därför det är tomt)



fet härlig dag hade ju skolfoto, orka berätta nått om det. kan berätta om något mycke roligare !
jo torvalla, skönaste platsen med skönaste personerna på jorden ! , vi åkte till torvalla tog bussen 10 i 4 och va i torvalla vid halv fem kanske, skulle igentligen gå med josef,kim,filip, lammet eller vafan han nu hette och fler fast dom skulle skynda sig så kim sa till medi/mhedi vaffan han nu heter att han skulle hämta oss med moppen och då kom han. men vi väntade på josef ist :) så det vart bara jag, josef&johanna fast typ halvvägs mötte vi dom ändå:) vi kom fram till planen typ 20 över fem, haha.. kollade på matcheen, IFK VANN ! fast dom va ju inte överlägsna  ope är ju också bra. josef hade min kamera hela matchen och vem är det som sitter och raderar bilder nudå? han har typ tagit 200 bilder typ 50 st på min röv. ahja han e söt ändå:), haha, på hemvägen va det så jävla kul och när vi va där, - fan ska jag gå & slå dom eller dom e så jävla ful. och på hemvägen jaa man kan ju säga att josef&linus gjorde min dag asså eller ja alla men ahja :p ne nu ska jag sova.. eller ja så säger jag alltid men igår kom jag hem vid 12 :p och sa då också att jag skulle lägga mig klockan niio haha, nej men skärpning nu.
hare så bra iaf :)
josef är fotografen :)

/carro

Kommentarer
Postat av: josef

stolt fotograf :D

2010-09-27 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0